Betalning

Jag har fått en rekvisition att handla med

Om du har fått en rekvisition att handla med ber vi dig kontakta vår kundtjänst på info@babyworld.se eller någon av våra fysiska butiker. Det är möjligt att handla med en rekvisition från exempelvis ett försäkringsbolag under kontorstid måndag - fredag 10-16 då vi som återförsäljare behöver stämma av giltigheten och villkoren för att nyttja rekvisitionen med utställaren.

Jag har inte fått min leverans men jag har fått en faktura?

I de flesta fall så skickas fakturan ut tillsammans med att din produkt skickas från vårt lager. I fall det det exempelvis skett en prisjustering eller fakturan av andra skäl har aktiverats så kan fakturan komma innan vi skickat iväg din produkt. Vår målsättning är att du som betalar med faktura alltid ska ha fått din leverans innan dess att fakturan förfallit. Om så inte skulle vara fallet är du vänlig att kontakta vår kundsupport så kan vi hjälpa dig vidare.

Jag har inte fått min faktura?

Din faktura skickas från oss till den registrerade e-post adressen som användes vid ditt köp när produkten lämnar vårt lager. Vilket kan betyda att om din produkt inte har skickas ännu så har inte din faktura skickats. Fakturan kommer även att registreras vid samma tillfälle hos Klarna, har du inte fått din faktura kan ni hämta den genom att logga in på Mitt klarna (https://my.klarna.com/se/sv/login) eller kontakta deras kundtjänst på telefon: 08 - 120 120 10. För övriga faktura frågor hänvisa...

Hur fungerar betalning med faktura?

I kassan finns betalningsalternativ för faktura. Detta väljs genom alternativet Få först. Betala sen. Faktura 14 dagar - Kostnadsfritt. Få först. Betala sen. Välj detta alternativ för att få din faktura utskickad med 14 dagars betaltid från dess att din vara skicks från vårt lager. Alternativet är kostnadsfritt och praktiskt eftersom du först får hem din vara och sedan betalar. Detta är vårt mest lämpade alternativ till postförskott som vi inte erbjuder. Faktura - Kampanj betala i slutet av...

Betalningsvillkor

Alla beställningar betalas genom Klarna. Genom att beställa varor på BabyWorld accepterar du de allmänna villkoren hos (https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/18266/sv_se/invoice/0). Avtalet upprättas samtidigt som din beställning accepteras. Enligt lag måste du vara över 18 år för att få göra en kortbetalning. Minsta ordervärde är 200 kr. Fraktfria alternativ på ordrar över 200 kr.

Vilka betalsätt erbjuder ni?

Du kan betala via kort, via direktbetalning i din bank, på faktura eller genom delbetalning. Alla betalsätt sköts genom klarna och endast tillgängliga betalsätt visas för dig i vår kassa. Skulle exempelvis inte faktura eller delbetalnings alternativ dyka upp så beror detta på att Klarnas kreditkontroll mot dig som konsument sätter stopp för detta. Vid frågor gällande betalsätt eller ifall kreditkollen nekar dig eller du vill få den höjd så kontakta klarnas kundtjänst: 08 - 120 120 10 (tel:0812...

Erbjuder ni delbetalning?

**Ja, genom Klarna finns olika delbetalningsalternativ för dig som konsument att välja. Skulle inte delbetalningsalternativen visas i din kassa beror detta på nekad kreditkontroll från Klarna. Om ni vill veta mer eller få möjlighet till att höja din kreditgräns vänligen kontakta Klarnas kundtjänst på tel: 08-120 120 10.** **Fast månadsvis delbetalning 6-36 månader.** **Du kan som konsument välja att delbetala ditt köp till en fast månadskostnad under önskad period. Detta val görs direkt ...